Oferta

Witam Cię na mojej stronie!
Jeśli chcesz umówić się na konsultację dietetyczną, otrzymać plan żywieniowy, uzyskać wsparcie i motywację – wiedz, że trafiłaś/eś w idealne miejsce. Pierwszy krok za Tobą, bo chcesz wreszcie wprowadzić dobrą zmianę do Twojego życia i czuć się dobrze w swoim ciele, które nie do końca może jest perfekcyjne, nie do końca cieszy się zdrowiem, ale właśnie jestem tu, żeby Ci pomóc.

Jak wygląda współpraca online lub współpraca stacjonarna?

Podczas spotkania lub wymiany wiadomości mailowych chcę lepiej Cię poznać, dlatego przygotuj się na pytania dotyczące Twojego trybu życia, sposobu żywienia, historii zdrowotnej. Wszelkie uzyskane dane zachowuję dla siebie, możesz liczyć na poufność.

Co należy przygotować do współpracy?

Podchodzę holistycznie. Jeżeli podasz mi tylko swoją obecną i docelową wagę, wzrost i wiek – wiedz, że to nie wystarczy. Zgłoś się do mnie opisując swój problem i oczekiwania drogą mailową pod adres: analitykadietetyczna@gmail.com, a otrzymasz szczegółowy WYWIAD żywieniowo-zdrowotny.

Przygotuj również zdjęcia swojej sylwetki, ukazujące: przód, tył oraz jeden bok oraz zmierz obwody swojego ciała. Wzory poniżej:

JAK

Zachęcam również do wykonania badań z krwi, z których mogę zidentyfikować niedobory żywieniowe, a w razie istotnych nieprawidłowości zalecić wizytę u konkretnego lekarza. Badania nie są obowiązkowe do podjęcia współpracy. Pod uwagę wezmę wyniki sprzed maksymalnie 5 miesięcy wstecz (starszych nie wysyłaj). Jeśli ich nie posiadasz, a chcesz się przebadać, przed podjęciem współpracy zalecam wykonać następujące badania:

Pakiet podstawowy:

  • morfologia krwi z rozmazem,
  • OB,
  • lipidogram,
  • TSH,
  • ALAT, ASPAT,
  • mocznik,
  • kreatynina,
  • glukoza na czczo,
  • witamina D metabolit 25(OH).

Dodatkowo, jeżeli podejrzewasz u siebie choroby, schorzenia, dodaj do pakietu podstawowego inne parametry.

a) problemy z pracą tarczycy:

  • fT3,
  • ft4,
  • anty-TPO,
  • anty-TG,

b) problem z pracą przysadki:

  • kortyzol,
  • prolaktyna,
  • ACTH,
  • DHEA,
  • aldosteron,

c) niestabilny poziom cukru, senność po posiłku, brak koncentracji, insulinooporność:

  • Hemoglobina glikowana HbA1c,
  • peptyd C,
  • insulina na czczo,

d) wypadające włosy, słabe paznokcie, anemię,

  • żelazo,
  • ferrytyna,
  • witamina B12,
  • kwas foliowy.

e) problemy z funkcjonowaniem jajników, jąder:

  • FSH,
  • LH,
  • testosteron (najlepiej wolny),
  • estradiol,
  • prolaktyna.

g) problemy z układem krwionośnym, nadciśnienie, nieprawidłowy poziom cholesterolu i jego frakcji:

  • kwas moczowy
  • homocysteina

Jeśli jednak nie wiesz, które wyniki badań warto wykonać – NAPISZ DO MNIE I ZAPYTAJ – ustalimy wspólnie.


Gdzie wykonać badania?

Badania możesz wykonać w dowolnym punkcie pobrań krwi (laboratorium). Najlepiej jest wybrać punkt pobrań, w którym dokonuje się zarówno pobranie, jak i analiza próbki krwi i nie ma konieczności transportu materiału biologicznego do laboratorium. Masz do wyboru wiele takich miejsc:

  • punkty pobrań krwi przy szpitalach (zwykle oferują najniższe ceny badań) – w Poznaniu polecam np. szpital przy ul. Lutyckiej, Przybyszewskiego, Polnej,
  • punkty pobrań placówek prywatnych – w Poznaniu np. Certus, ALAB, Diagnostyka, Luxmed, Synevo (zwykle oferują wyższe ceny badań, ale również szybką analizę i dostarczenie wyników badań drogą mailową lub poprzez stronę internetową).

Wskazówki:

  • Warto sprawdzać cenniki/pakiety badań na stronie internetowej placówki medycznej i przygotować finansowo na koszt wykonania badań.
  • Niektóre laboratoria oferują zniżki przy zakupie badań drogą online.
  • Warto przejrzeć serwisy internetowe (typu grupon), gdzie można znaleźć pakiety badań z dużą zniżką.
  • Nie zapomnij przejrzeć listy badań z planowanymi badaniami do wykonania – nie każde laboratorium bada np. insulinę na czczo czy testosteron wolny. Najlepiej przedzwoń i zapytaj bezpośrednio.

Przed wykonaniem badań pamiętaj o następującym przygotowaniu:

3-5 dni przed pobraniem krwi:

  • odstawić witaminy, minerały oraz suplementy diety (np. witamina B, witamina C, żelazo, witamina D, BCAA, kreatyna, itd),
  • odstawić zioła np. herbatę z dziurawca, sproszkowane wyciągi roślinne,

Dzień przed pobraniem krwi:

  • ostatni posiłek zjeść do godziny 18.00,
  • nie pić alkoholu,
  • ograniczyć palenie papierosów,
  • nie badać się w czasie przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, stan podgorączkowy, znaczne osłabienie),
  • DOTYCZY KOBIET: nie badać się w trakcie miesiączki,
  • jeść jak zwykle,
  • jako ostatni posiłek zjeść sałatkę, zupę, lekkostrawne danie, ograniczając bardzo tłuste produkty w diecie (boczek, karkówka, smalec, itd.) i bardzo słodkie,
  • nie trenować (ewentualnie można wykonać trening poranny do godziny 10.00),
  • w przypadku badania poziomu hormonów przysadki zaleca się unikać stosunku seksualnego na 24h przed pobraniem krwi.

W dniu pobrania krwi:

  • być na czczo,
  • można wypić szklankę czystej niegazowanej lub przegotowanej wody bez żadnych dodatków (mięty, cytryny, imbiru, itd.),
  • wykonać pobranie między godziną 7.00-9.00,
  • nie wolno pić kawy,
  • jeśli przyjmujesz hormony tarczycy (Euthyrox, Letrox, Novothyrol, itd.) lub inne leki wskazane przez lekarza do regularnego zażywania we wczesnych godzinach – przyjmij je jak zwykle,
  • nie stresować się 🙂

Jeżeli po otrzymaniu ww. wyników stwierdzę, że jest potrzebna dalsza diagnostyka celem identyfikacji istotnych odchyleń/zaburzeń/nieprawidłowości mogę poprosić Cię o dodatkowe badania i/lub wizytę u specjalisty. Zdrowie jest najważniejsze. 


Co dalej?
Wypełniasz wywiad, kompletujesz wyniki badań skany, a następnie podaję numer konta do przelewu… i mam już wszystko potrzebne do tego, aby rozpocząć układanie dla Ciebie planu żywieniowego.

Jak wygląda plan żywieniowy?
Plan ma za zadanie uczyć nawyków żywieniowych na całe życie. Tylko dobre nawyki gwarantują trwałą i pożądaną zmianę.

Plan jest jadłospisem z kompletnymi przepisami na 7 dni do powtarzania przez cały miesiąc.

W ramach planu otrzymujesz wskazówki dot. nawadniania, suplementacji oraz obszerny przewodnik po diecie, który ułatwi Ci stosowanie planu.

Kiedy otrzymasz plan żywieniowy?

Indywidualnie dostosowany plan żywieniowy (na podstawie wywiadu żywieniowego, badań laboratoryjnych, preferencji żywieniowych, trybu życia, aktywności fizycznej), zalecenia, wskazówki, listę zaleconych suplementów (o ile będą potrzebne) otrzymasz do 7 dni roboczych od momentu wpłynięcia środków na konto. Dietę przesyłam drogą mailową.

Jak wygląda współpraca?

Wysyłam Tobie plan żywieniowy wraz z zaleceniami, wskazówkami i ewentualną suplementacją, jeśli uznam ją za konieczną. Następnie dokładnie przeglądasz go i dopytujesz o niejasne dla Ciebie fragmenty. Zaczynasz stosować i przez czas obowiązywania planu masz prawo do mnie napisać, jeśli coś Cię niepokoi. Ilość wiadomości jest nieograniczona.

WAŻNE: proszę, aby co tydzień przez cały okres współpracy wysyłać samodzielnie (bez mojego ponaglenia) aktualne pomiary ciała oraz krótki komentarz dotyczący stosowania planu, samopoczucia, energii, stanu zdrowotnego, nad którym pracujemy i wszelkie uwagi, o których chcesz mi powiedzieć. Oczekuję, że sam/sama będziesz do mnie pisać – tylko w ten sposób mogę Ci pomóc.

Brak wiadomości od Ciebie w trakcie współpracy = brak możliwości pomocy z mojej strony w trakcie współpracy.

Ile powinna trwać współpraca?

Długość współpracy zależy od celu, jaki chcesz osiągnąć. Każdy organizm jest indywidualny, więc trzeba wyznaczyć racjonalny czas, jednak współpraca powinna trwać do momentu osiągnięcia celu (minimalny okres współpracy to miesiąc, ale wiedz, że trwałe efekty wymagają CZASU). Zawsze jednak możesz zakończyć współpracę, ale nie po to zrobiłaś/eś pierwszy krok, żeby nie zrobić drugiego, prawda? Cel jest w zasięgu ręki, ale dotarcie do niego wymaga pracy, konsekwencji i wytrwałości.

Jeżeli chcesz: 

  • dobrze i zdrowo się odżywiać,
  • mieć więcej energii,
  • zmniejszyć wagę ciała,
  • przybrać na wadze,
  • zbudować masę mięśniową,
  • poprawić jędrność ciała,
  • zniwelować problemy trawienne,
  • poprawić wyniki badań krwi,
  • zmniejszyć dolegliwości,
  • pomocy w chorobie (np. niedoczynność tarczycy, hashimoto, nieswoiste zapalenie jelit, cukrzyca, refluks żołądka, atopowe zapalenie skóry, przerost Candidy),
  • odzyskać miesiączkę,
  • otrzymać rozpiskę diety dostosowanej do swojego sportu,
  • przygotować organizm do ciąży,
  • przestać koncentrować się na liczeniu kalorii i zacząć odżywiać organizm,

to napisz do mnie 🙂

analitykadietetyczna@gmail.com

Jak wygląda współpraca online lub współpraca stacjonarna?

Podczas spotkania lub wymiany wiadomości mailowych chcę lepiej Cię poznać, dlatego przygotuj się na pytania dotyczące Twojego trybu życia, sposobu żywienia, historii zdrowotnej. Wszelkie uzyskane dane zachowuję dla siebie, możesz liczyć na poufność.