Polityka opinii
POLITYKA OPINII
Ta Polityka Opinii dotyczy prezentowania Opinii w Serwisie przez:
Karolinę Gołaś, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Analityka Dietetyczna Karolina Gołaś, adres siedziby: Zofii Nałkowskiej 43/68, 60-573 Poznań, NIP: 7872069147 REGON: 365894180.
DANE KONTAKTOWE:
e-mail: kontakt@analitykadietetyczna.pl
adres do korespondencji: Zofii Nałkowskiej 43/68, 60-573 Poznań
DEFINICJE
Serwis to wszystkie miejsca, w których prezentuję Opinie, w tym Media społecznościowe, wizytówka Google, strona internetowa www.analitykadietetyczna.pl wraz ze wszystkimi jej podstronami.
Użytkownik to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zostawiająca Opinię w Serwisie.
Klient to osoba, która kupiła lub w inny sposób skorzystała z moich Produktów.
Produkt to każda usługa, treść cyfrowa, usługa cyfrowa, towar fizyczny i wszelkiego rodzaju inne materiały i treści udostępniane lub świadczone przeze mnie.
Opinia to każdy subiektywny komentarz lub jego fragment, opublikowany w Serwisie albo przesłany za pomocą funkcji dostępnych w tych Serwisach, który wyraża osobistą ocenę Użytkownika na temat oferowanych przeze mnie Produktów, działań lub publikowanych treści.
Media społecznościowe to platformy społecznościowe, w ramach których utworzyłam konta, za pośrednictwem których kontaktuję się z Tobą. Korzystam z następujących platform społecznościowych: Instagram i Facebook.
Polityka Opinii to ten dokument.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Ta Polityka Opinii dotyczy zasad publikowania Opinii w Serwisie oraz na innych moich kontach, które umożliwiają pozostawienie Opinii na temat moich Produktów, z uwzględnieniem regulaminów tych platform lub serwisów.
W Serwisie publikuję wszystkie Opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne.
Weryfikuję Opinie tak by pochodziły rzeczywiście od Klientów. Opinie publikowane przeze mnie w Serwisie są weryfikowane na zasadach opisanych w Rozdziale ZASADY WERYFIKOWANIA I UMIESZCZANIA OPINII.
Publikowane przeze mnie opinie są niezależne i nie są wynikiem żadnych form wsparcia finansowego ani innych zobowiązań wynikających z relacji pomiędzy mną, a osobą wystawiającą Opinię.
ZASADY WERYFIKOWANIA I UMIESZCZANIA OPINII
Samodzielnie umieszczam Opinie w Serwisie (np. w relacji wyróżnionej na Instagramie).
W sytuacji, gdy Użytkownik przesłał mi Opinię np. mailowo lub w wiadomości prywatnej, po dokonaniu uprzedniej weryfikacji i uzyskaniu zgody Użytkownika na publikację Opinii, umieszczam ją w Serwisie.Weryfikuję czy Użytkownik, który zostawił Opinię rzeczywiście korzystał z moich Produktów lub ze mną współpracował.
Weryfikuję Opinie w ten sposób, że sprawdzam dane Użytkownika z danymi Klientów (min. imię i nazwisko, adres e-mail) we wszystkich swoich systemach (np. systemie zamówień WooCommerce).
W przypadku powzięcia przeze mnie wątpliwości co do tożsamości Użytkownika i braku możliwości weryfikacji czy był on moim Klientem, zwrócę się do Użytkownika o udzielenie dodatkowych informacji umożliwiających weryfikację. Jeżeli mimo to, nie będę mogła/mógł dokonać weryfikacji, Opinia nie zostanie opublikowana.
Użytkownicy mają możliwość samodzielnego umieszczania Opinii na portalu Facebook i mojej oceny oraz w wizytówce Google. Serwis Facebook i Google nie dokonują weryfikacji czy Użytkownik, który zostawił Opinię rzeczywiście był moim Klientem. W sytuacji, gdy nie będę mogła/mógł zweryfikować Opinii, zgłaszam Opinię za pomocą funkcjonalności udostępnionej przez serwis Facebook lub odpowiednio przez Google i pod Opinią umieszczam komentarz informujący, że dana osoba nie była moim Klientem.
MODYFIKOWANIE I USUWANIE OPINII
Mam prawo modyfikować lub usuwać Opinie w całości lub części nawet po ich opublikowaniu, w najszerszym dopuszczalnym zakresie, tj. w szczególności:
- konieczność ich usunięcia lub modyfikacji wynika z orzeczenia sądu
- obejmują wycofane już Produkty
- zawierają odnośniki (linki) do innych stron internetowych
- zawierają wirusy, szkodliwe oprogramowanie, etc.
- w Opinii umieszczono dane osobowe lub informacje poufne
- wprowadzają w błąd, są nieprawdziwe, obraźliwe, sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami, etc.
- naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich (np. prawa autorskie, znaki towarowe).
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Użytkownik jest w pełni i wyłącznie odpowiedzialny za treść umieszczonej Opinii oraz za wszelkie konsekwencje, jakie mogą z niej wyniknąć, w tym za ewentualne szkody oraz roszczenia zgłoszone przez osoby trzecie. Nie ponoszę odpowiedzialności za szkody i roszczenia osób trzecich spowodowane wystawionymi Opiniami.
Pamiętaj, że zabronione jest publikowanie Opinii sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami, obraźliwych, wulgarnych, reklamowych, a także naruszających prawa osób trzecich oraz regulaminy poszczególnych platform i serwisów.
REKLAMACJA
Każdy może zgłosić treść, która jest nielegalna lub narusza zasady Regulaminu.
Jeżeli zauważysz nieprawidłowości w zakresie dodawania, publikowania oraz weryfikowania Opinii, możesz złożyć reklamację.
Reklamację możesz złożyć:
- mailowo na adres: kontakt@analitykadietetyczna.pl
- listownie: Zofii Nałkowskiej 43/68, 60-573 Poznań
Twoja reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- dane umożliwiające Twoją identyfikację (np. imię, nazwisko, adres e-mail)
- wskazanie jakie okoliczności są podstawą do reklamacji
- wskazanie jakie są Twoje oczekiwania co do sposobu załatwienia sprawy.
Podanie tych informacji nie jest obowiązkowe, ale znacznie ułatwi i przyśpieszy mi proces rozpoznania reklamacji. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera tych danych lub dla rozpatrzenia reklamacji potrzebne mi będą dodatkowe dane, zwrócę się do Ciebie o ich uzupełnienie.
Odpowiedzi na reklamację udzielę Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia na adres e-mail, który wskazałeś podczas składania reklamacji, chyba że wskażesz inną formę kontaktu.
PRAWA AUTORSKIE
Umieszczając Opinię w Serwisie udzielasz mi niewyłącznej, nieprzenoszalnej licencji, nieograniczonej czasowo, na wykorzystywanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie oraz kopiowanie treści Opinii, bez ograniczeń terytorialnych. Licencja obejmuje także prawo do udzielania sublicencji i dotyczy następujących pól eksploatacji:
- rozpowszechnianie Opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym – głównie w sieci Internet – publiczne wyświetlanie
- utrwalenie i zwielokrotnianie Opinii poprzez cyfrowe przetwarzanie, dowolną techniką.
- zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Mam prawo zmiany Polityki z ważnych przyczyn, np. w sytuacji wprowadzenia nowych funkcjonalności w Sklepie lub Mediach Społecznościowych lub umożliwienia nowego sposobu zostawiania Opinii.
Polityka obowiązuje od dnia 15.06.2025 r.