Regulamin konsultacji i współpracy
Regulamin konsultacji i współpracy w firmie Analityka Dietetyczna Karolina Gołaś
Spis treści
REGULAMIN KOMPLEKSOWEJ KONSULTACJI ONLINE – BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
REGULAMIN KONSULTACJI w gabinecie – SPOTKAJMY SIĘ NA ŻYWO
REGULAMIN KONSULTACJI ONLINE – BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
REGULAMIN JADŁOSPISU NA 7 DNI, WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC BEZ KONSULTACJI
REGULAMIN JADŁOSPISU NA 7 DNI, WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC (INDYWIDUALNY, DLA PARY)
REGULAMIN JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3, WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE (INDYWIDUALNY, DLA PARY)
REGULAMIN SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ BEZ LUB Z OPIEKĄ ŻYWIENIOWĄ (DLA BYŁYCH PACJENTÓW)
Regulamin KOMPLEKSOWEJ konsultacji online – BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
- ZAPIS. Zapis na jednorazową konsultację online odbywa się poprzez zakup konsultacji online w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- USTALENIE TERMINU. Termin konsultacji online zostanie ustalony po zakupie konsultacji drogą mailową oraz potwierdzony wysłaniem zaproszenia do rozmowy poprzez darmową aplikację Google Meet.
- WSTĘPNA REZERWACJA TERMINU. Istnieje możliwość wstępnej rezerwacji terminu konsultacji online przed zakupem poprzez skontaktowanie się drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com, wiadomość prywatną poprzez Instagram https://www.instagram.com/analitykadietetyczna/ lub wiadomość prywatną poprzez fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/AnalitykaDietetyczna/ .
- ANULOWANIE WSTĘPNEJ REZERWACJI. Wstępna rezerwacja terminu zostaje anulowana w przypadku braku zakupienia konsultacji i wpłynięcia środków na min. 5 dni przed ustaloną datą wstępnej rezerwacji terminu konsultacji.
- MOŻLIWE TERMINY KONSULTACJI. Konsultacje online odbywają się w dni robocze w poniedziałki, wtorki i czwartki. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość ustalenia daty konsultacji w inny dzień tygodnia po wcześniejszym uzgodnieniu. Konsultacja odbywa się w ciągu 15 dni roboczych od momentu zakupu konsultacji, ale nie później niż w przeciągu 30 dni od momentu zakupu konsultacji.
- MOŻLIWE GODZINY KONSULTACJI. Konsultacje odbywają się w godzinach 8:00-19:00. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość ustalenia godziny konsultacji w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu.
- ZMIANA TERMINU ZAKUPIONEJ KONSULTACJI. Istnieje możliwość zmiany terminu zakupionej konsultacji online najpóźniej na 24h przed terminem konsultacji. W przypadku chęci zmiany terminu właściwy termin zostanie ustalony w przeciągu 15 dni roboczych. Zmiana terminu poniżej 24h od ustalonej daty i godziny konsultacji nie jest możliwa. Chęć zmiany terminu należy zgłosić drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com.
- PRZYGOTOWANIE DO KONSULTACJI. Za przygotowanie do konsultacji uznaje się przesłanie wypełnionego elektronicznie dzienniczka konsultacyjnego otrzymanego po zakupie konsultacji online na adres e-mail na min. 24h przed terminem konsultacji. Do przesyłanego wypełnionego dzienniczka można (nie jest to obowiązkowe) dołączyć wyniki badań krwi, moczu, kału, inne badania i testy, zalecenia lekarskie pozbawione danych wrażliwych tj. PESEL, data urodzenia. Brak przygotowania do konsultacji, tj. brak przesłania dzienniczka konsultacyjnego i innych dokumentów skutkuje brakiem ich omówienia w trakcie konsultacji, co utrudnia przebieg konsultacji. Przesłane dokumenty przez Instagram, Facebook i w inny sposób, niż na adres e-mail oraz po konsultacji nie zostaną przeanalizowane.
- KOMUNIKATOR DO KONSULTACJI. Konsultacja online odbywa się za pomocą darmowej aplikacji Google Meet. Po zakupie i mailowym ustaleniu dogodnego terminu na adres e-mail użyty podczas zamówienia zostanie przesłane zaproszenie do konsultacji poprzez Google Meet. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość odbycia konsultacji za pomocą aplikacji Skype, WhatsApp lub zwykłej rozmowy telefonicznej (bez wideo) po wcześniejszym ustaleniu.
- WEJŚCIE DO KONSULTACJI. Chcąc rozpocząć konsultację należy kliknąć w link przesłany w zaproszeniu drogą mailową.
- DEFINICJA KONSULTACJI. Konsultacja online jest jednorazową analizą sposobu żywienia, objawów, stosowanej strategii żywieniowej w chorobie i/lub sporcie, stylu życia, aktywności fizycznej suplementacji z uwzględnieniem wyników badań krwi, moczu, kału oraz dodatkowych badań (jeśli zostaną przedstawione). Pacjent może zadać nieograniczoną liczbę pytań w trakcie konsultacji.
- PRZED KONSULTACJĄ. Przed konsultacją online nie udzielam porad, nie omawiam przesłanego wcześniej dzienniczka, stylu życia, nie doradzam w kwestii zalecanych badań, nie oceniam badań. Cała analiza zostanie przedstawiona w trakcie ustalonego terminu konsultacji online. W razie problemów technicznych z dzienniczkiem konsultacyjnym czy wątpliwości dot. komunikatora do konsultacji proszę niezwłocznie skontaktować się mailowo.
- CZAS KONSULTACJI. Konsultacja online jest jednorazowa i trwa maksymalnie 90 minut. W przypadku spóźnienia pacjenta konsultacja nie ulega przedłużeniu o czas spóźnienia, ani nie ma możliwości wykorzystania skróconego czasu z winy pacjenta w terminie późniejszym.
- KARTA KONSULTACJI PO KONSULTACJI. Po konsultacji online drogą mailową zostaje przesłane podsumowanie w formie karty konsultacji (w PDF) z najważniejszymi ustaleniami podczas konsultacji. Karta konsultacji może zawierać wskazówki dot. sposobu żywienia, nawodnienia, stylu życia, aktywności fizycznej, zalecenia do ewentualnych badań i konsultacji lekarskich, suplementacji. Zawartość karty konsultacji jest uzależniona od problemu żywieniowego omawianego podczas konsultacji. Karta konsultacji jest skrótowym, konkretnym zbiorem wskazówek i zaleceń w formacie PDF. Karta konsultacji nie zawiera planu żywienia, jadłospisu ani przykładowych posiłków. Karta konsultacji zostaje przesłana po konsultacji online w ciągu 3 dni roboczych.
- PYTANIA PO OTRZYMANIU KARTY KONSULTACJI. Po otrzymaniu karty konsultacji pacjent ma możliwość wysłania 1 maila z pytaniami do informacji zawartych w karcie konsultacji w ciągu 3 dni roboczych. Nie odpowiadam na pytania przesłane drogą SMS, poprzez Instagrama, Facebooka czy inny komunikator.
- BRAK KONTAKTU PO ZAKUPIE. Dietetyk podejmuje 2 próby kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji w przeciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odpowiedzi po drugiej wiadomości konsultacja uważana jest za zrealizowaną, a pieniądze nie są zwracane.
REGULAMIN KOMPLEKSOWEJ KONSULTACJI w gabinecie – SPOTKAJMY SIĘ NA ŻYWO
- ZAPIS. Zapis na jednorazową konsultację w gabinecie odbywa się poprzez zakup konsultacji w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- USTALENIE TERMINU. Termin konsultacji w gabinecie zostanie ustalony po zakupie konsultacji drogą mailową.
- WSTĘPNA REZERWACJA TERMINU. Istnieje możliwość wstępnej rezerwacji terminu konsultacji w gabinecie przed zakupem poprzez skontaktowanie się drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com, wiadomość prywatną poprzez Instagram https://www.instagram.com/analitykadietetyczna/ lub wiadomość prywatną poprzez fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/AnalitykaDietetyczna/ .
- ANULOWANIE WSTĘPNEJ REZERWACJI. Wstępna rezerwacja terminu zostaje anulowana w przypadku braku zakupienia konsultacji i wpłynięcia środków na min. 5 dni przed ustaloną datą wstępnej rezerwacji terminu konsultacji.
- MOŻLIWE TERMINY KONSULTACJI. Konsultacje w gabinecie odbywają się tylko i wyłącznie w środy. Konsultacja odbywa się w ciągu 30 dni roboczych od momentu zakupu konsultacji.
- MOŻLIWE GODZINY KONSULTACJI. Konsultacje odbywają się w godzinach 15:00-19:00.
- ZMIANA TERMINU ZAKUPIONEJ KONSULTACJI. Istnieje możliwość zmiany terminu zakupionej konsultacji w gabinecie najpóźniej na 24h przed terminem konsultacji. W przypadku chęci zmiany terminu właściwy termin zostanie ustalony w przeciągu 30 dni roboczych. Zmiana terminu poniżej 24h od ustalonej daty i godziny konsultacji nie jest możliwa. Chęć zmiany terminu należy zgłosić drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com.
- PRZYGOTOWANIE DO KONSULTACJI. Za przygotowanie do konsultacji uznaje się przesłanie wypełnionego elektronicznie dzienniczka konsultacyjnego otrzymanego po zakupie konsultacji online na adres e-mail na min. 24 h przed terminem konsultacji. Do przesyłanego wypełnionego dzienniczka można (nie jest to obowiązkowe) dołączyć wyniki badań krwi, moczu, kału, inne badania i testy, zalecenia lekarskie pozbawione danych wrażliwych tj. PESEL, data urodzenia lub zabrać je ze sobą wydrukowane na konsultację stacjonarną. Brak przygotowania do konsultacji, tj. brak przesłania dzienniczka konsultacyjnego skutkuje brakiem ich omówienia w trakcie konsultacji, co utrudnia przebieg konsultacji. Przesłane dokumenty przez Instagram, Facebook i w inny sposób, niż na adres e-mail oraz po konsultacji nie zostaną przeanalizowane.
- MIEJSCE. Konsultacja w gabinecie odbywa się w gabinecie przy ul. Warmińskiej 1, 60-622 Poznań (w budynku Level Up Studio). Po zakupie drogą mailową zostaje ustalony dogodny termin konsultacji stacjonarnej.
- DEFINICJA KONSULTACJI. Konsultacja w gabinecie jest jednorazową analizą sposobu żywienia, składu masy ciała z wykorzystaniem profesjonalnego analizatora, objawów, stosowanej strategii żywieniowej w chorobie i/lub sporcie, stylu życia, aktywności fizycznej suplementacji z uwzględnieniem wyników badań krwi, moczu, kału oraz dodatkowych badań (jeśli zostaną przedstawione). Pacjent może zadać nieograniczoną liczbę pytań w trakcie konsultacji.
- PRZED KONSULTACJĄ. Przed konsultacją w gabinecie nie udzielam porad, nie omawiam przesłanego wcześniej dzienniczka, stylu życia, nie doradzam w kwestii zalecanych badań, nie oceniam badań. Cała analiza zostanie przedstawiona w trakcie ustalonego terminu konsultacji. W razie problemów technicznych z dzienniczkiem konsultacyjnym proszę niezwłocznie skontaktować się mailowo.
- CZAS KONSULTACJI. Konsultacja w gabinecie jest jednorazowa i trwa do 90 minut. W przypadku spóźnienia pacjenta konsultacja nie ulega przedłużeniu o czas spóźnienia, ani nie ma możliwości wykorzystania skróconego czasu z winy pacjenta w terminie późniejszym.
- KARTA KONSULTACJI PO KONSULTACJI. Po konsultacji drogą mailową zostaje przesłane podsumowanie w formie karty konsultacji (w PDF) z najważniejszymi ustaleniami podczas konsultacji. Karta konsultacji może zawierać wskazówki dot. sposobu żywienia, nawodnienia, stylu życia, aktywności fizycznej, zalecenia do ewentualnych badań i konsultacji lekarskich, suplementacji. Zawartość karty konsultacji jest uzależniona od problemu żywieniowego omawianego podczas konsultacji. Karta konsultacji jest skrótowym, konkretnym zbiorem wskazówek i zaleceń w formacie PDF. Karta konsultacji nie zawiera planu żywienia, jadłospisu ani przykładowych posiłków. Karta konsultacji zostaje przesłana po konsultacji stacjonarnej w ciągu 3 dni roboczych.
- PYTANIA PO OTRZYMANIU KARTY KONSULTACJI. Po otrzymaniu karty konsultacji pacjent ma możliwość wysłania 1 maila z pytaniami do informacji zawartych w karcie konsultacji w ciągu 3 dni roboczych. Nie odpowiadam na pytania przesłane drogą SMS, poprzez Instagrama, Facebooka czy inny komunikator.
- ZAMIANA KONSULTACJI STACJONARNEJ NA ONLINE. Pacjent ma możliwość zmiany konsultacji w gabinecie na online bez podawania przyczyny po wcześniejszym ustaleniu drogą mailową. Różnica opłat pomiędzy konsultacją stacjonarną a online nie ulega zwróceniu. Zamiana konsultacji stacjonarnej na online skutkuje zmianą terminu konsultacji.
- BRAK KONTAKTU PO ZAKUPIE. Dietetyk podejmuje 2 próby kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji w przeciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odpowiedzi po drugiej wiadomości konsultacja uważana jest za zrealizowaną, a pieniądze nie są zwracane.
REGULAMIN KONSULTACJI ONLINE – BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
- ZAPIS. Zapis na jednorazową konsultację online odbywa się poprzez zakup konsultacji online w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- USTALENIE TERMINU. Termin konsultacji online zostanie ustalony po zakupie konsultacji drogą mailową oraz potwierdzony wysłaniem zaproszenia do rozmowy poprzez darmową aplikację Google Meet.
- WSTĘPNA REZERWACJA TERMINU. Istnieje możliwość wstępnej rezerwacji terminu konsultacji online przed zakupem poprzez skontaktowanie się drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com, wiadomość prywatną poprzez Instagram https://www.instagram.com/analitykadietetyczna/ lub wiadomość prywatną poprzez fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/AnalitykaDietetyczna/ .
- ANULOWANIE WSTĘPNEJ REZERWACJI. Wstępna rezerwacja terminu zostaje anulowana w przypadku braku zakupienia konsultacji i wpłynięcia środków na min. 5 dni przed ustaloną datą wstępnej rezerwacji terminu konsultacji.
- MOŻLIWE TERMINY KONSULTACJI. Konsultacje online odbywają się w dni robocze w poniedziałki, wtorki i czwartki. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość ustalenia daty konsultacji w inny dzień tygodnia po wcześniejszym uzgodnieniu. Konsultacja odbywa się w ciągu 15 dni roboczych od momentu zakupu konsultacji, ale nie później niż w przeciągu 30 dni od momentu zakupu konsultacji.
- MOŻLIWE GODZINY KONSULTACJI. Konsultacje odbywają się w godzinach 8:00-19:00. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość ustalenia godziny konsultacji w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu.
- ZMIANA TERMINU ZAKUPIONEJ KONSULTACJI. Istnieje możliwość zmiany terminu zakupionej konsultacji online najpóźniej na 24h przed terminem konsultacji. W przypadku chęci zmiany terminu właściwy termin zostanie ustalony w przeciągu 15 dni roboczych. Zmiana terminu poniżej 24h od ustalonej daty i godziny konsultacji nie jest możliwa. Chęć zmiany terminu należy zgłosić drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com.
- PRZYGOTOWANIE DO KONSULTACJI. Za przygotowanie do konsultacji uznaje się przesłanie wypełnionego elektronicznie dzienniczka konsultacyjnego otrzymanego po zakupie konsultacji online na adres e-mail na min. 24h przed terminem konsultacji. Do przesyłanego wypełnionego dzienniczka można (nie jest to obowiązkowe) dołączyć wyniki badań krwi, moczu, kału, inne badania i testy, zalecenia lekarskie pozbawione danych wrażliwych tj. PESEL, data urodzenia. Brak przygotowania do konsultacji, tj. brak przesłania dzienniczka konsultacyjnego i innych dokumentów skutkuje brakiem ich omówienia w trakcie konsultacji, co utrudnia przebieg konsultacji. Przesłane dokumenty przez Instagram, Facebook i w inny sposób, niż na adres e-mail oraz po konsultacji nie zostaną przeanalizowane.
- KOMUNIKATOR DO KONSULTACJI. Konsultacja online odbywa się za pomocą darmowej aplikacji Google Meet. Po zakupie i mailowym ustaleniu dogodnego terminu na adres e-mail użyty podczas zamówienia zostanie przesłane zaproszenie do konsultacji poprzez Google Meet lub zwykłej rozmowy telefonicznej (bez wideo) po wcześniejszym ustaleniu.
- WEJŚCIE DO KONSULTACJI. Chcąc rozpocząć konsultację należy kliknąć w link przesłany w zaproszeniu drogą mailową.
- DEFINICJA KONSULTACJI. Konsultacja online jest jednorazową analizą sposobu żywienia, objawów, stosowanej strategii żywieniowej w chorobie i/lub sporcie, stylu życia, aktywności fizycznej suplementacji z uwzględnieniem wyników badań krwi, moczu, kału oraz dodatkowych badań (jeśli zostaną przedstawione). Pacjent może zadać nieograniczoną liczbę pytań w trakcie konsultacji.
- PRZED KONSULTACJĄ. Przed konsultacją online nie udzielam porad, nie omawiam przesłanego wcześniej dzienniczka, stylu życia, nie doradzam w kwestii zalecanych badań, nie oceniam badań. Cała analiza zostanie przedstawiona w trakcie ustalonego terminu konsultacji online. W razie problemów technicznych z dzienniczkiem konsultacyjnym czy wątpliwości dot. komunikatora do konsultacji proszę niezwłocznie skontaktować się mailowo.
- CZAS KONSULTACJI. Konsultacja online jest jednorazowa i trwa maksymalnie 90 minut. W przypadku spóźnienia pacjenta konsultacja nie ulega przedłużeniu o czas spóźnienia, ani nie ma możliwości wykorzystania skróconego czasu z winy pacjenta w terminie późniejszym.
- PODSUMOWANIE PO KONSULTACJI. Po konsultacji online pacjent nie otrzymuje zaleceń w formie pisemnej, jadłospisu, możliwości kontaktu i zadania dodatkowych pytań, ani opieki dietetycznej. Po konsultacji możliwe jest otrzymanie listy sugerowanych badań oraz listy zalecanych suplementów diety – jeśli potrzebujesz, a dla osób, które odbyły w przeciągu ostatnich 3 miesięcy kompleksową konsultację – możliwość otrzymania modyfikacji dotychczasowych ustaleń w karcie konsultacji
- PYTANIA PO OTRZYMANIU KARTY KONSULTACJI. Po konsultacji online pacjent nie ma możliwości zadania pytań w mailu.
- BRAK KONTAKTU PO ZAKUPIE. Dietetyk podejmuje 2 próby kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji w przeciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odpowiedzi po drugiej wiadomości konsultacja uważana jest za zrealizowaną, a pieniądze nie są zwracane.
REGULAMIN JADŁOSPISU NA 7 DNI, WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC BEZ KONSULTACJI
- ZAPIS. Zapis na jadłospis na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc bez konsultacji odbywa się poprzez zakup jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc bez konsultacji w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- WSPÓŁPRACA BEZ KONSULTACJI. Jadłospis na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc bez konsultacji opiera się na wymianie informacji tylko i wyłącznie drogą mailową. Współpraca nie zawiera konsultacji wstępnej, ani innej formy rozmowy na żywo.
- PRZYGOTOWANIE DO JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC BEZ KONSULTACJI. Za przygotowanie do współpracy uznaje się przesłanie wypełnionego elektronicznie wywiadu otrzymanego po zakupie jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc bez konsultacji na adres e-mail. Do przesyłanego wypełnionego wywiadu można (nie jest to obowiązkowe) dołączyć wyniki badań krwi, moczu, kału, inne badania i testy, zalecenia lekarskie pozbawione danych wrażliwych tj. PESEL, data urodzenia. Przesłane dokumenty przez Instagram, Facebook i w inny sposób, niż na adres e-mail nie są analizowane.
- CZAS OCZEKIWANIA NA OTRZYMANIE JADŁOSPISU NA 7 DNI ORAZ ZALECEŃ. Czas oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych. Jadłospis na 7 dni wraz z zaleceniami, tabelą zamienników i przewodnikiem po jadłospisie zostaje przesłany drogą mailową w formacie PDF do 10 dni roboczych licząc od daty zrealizowanej konsultacji w ramach jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc bez konsultacji.
- POCZĄTEK WSPÓŁPRACY. Jadłospis należy rozpocząć stosować w ciągu 10 dni od momentu otrzymania jadłospisu drogą mailową. Od momentu rozpoczęcia stosowania jadłospisu rozpoczyna się 1-miesięczna opieka i współpraca. W przypadku rozpoczęcia w terminie późniejszym, tj. po 10 dniach czas trwania opieki i współpracy ulega skróceniu o każdy dzień opóźnienia. Jeżeli moment rozpoczęcia stosowania jadłospisu rozpocznie się po 30 dniach od dnia otrzymania jadłospisu traci się możliwość opieki, współpracy i dalszego kontaktu. W takiej sytuacji możliwe jest uzyskanie opieki, współpracy i kontaktu za dodatkową, indywidualnie ustalaną opłatą.
- MIESIĄC WSPÓŁPRACY. Miesiąc współpracy rozpoczyna się w ciągu 10 dni od momentu otrzymania jadłospisu. Każde opóźnienie rozpoczęcia stosowania jadłospisu skraca czas opieki. Współpraca odbywa się drogą mailową oraz za pomocą czatu w aplikacji, do której zostaje przesłany dostęp. Podczas współpracy nie wykorzystuje się innych form kontaktu. tj. nie korzysta się z rozmów poprzez Instagram, Messenger, WhatsApp, telefonu i innych.
- ZAWIESZENIE WSPÓŁPRACY. Pacjent nie ma możliwości zawieszenia współpracy ani przesunięcia początku współpracy online 1 miesiąc. Początek współpracy jest sztywną datą, a współpraca jest opieką dietetyczną ciągłą, w trakcie której nie ma możliwości zawieszenia, przesunięcia na później czy podzielenia jej na części.
- PYTANIA PO OTRZYMANIU JADŁOSPISU, ZALECEŃ. Po otrzymaniu jadłospisu i zaleceń pacjent ma możliwość wysłania dowolnej ilości pytań do informacji zawartych w przesłanych plikach bezpośrednio po otrzymaniu jak w trakcie całego miesiąca współpracy. Nie odpowiadam na pytania przesłane drogą SMS, poprzez Instagrama, Facebooka czy inny komunikator. Do zadawania pytań do jadłospisu, zaleceń, współpracy służy mail oraz czat w aplikacji, do której pacjent otrzymuje dostęp.
- PYTANIA W TRAKCIE 1-MIESIĘCZNEJ WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość zadania nielimitowanej liczby pytań w trakcie współpracy drogą mailową. Odpowiedzi na zadawane pytania pojawią się w ciągu 48 h należących do dni roboczych. Nie odpowiadam na pytania w soboty i niedziele.
- WSPÓŁPRACA. Po pełnym tygodniu oraz następnych dwóch, trzech, czterech pacjent wypełnia raport (pierwsze 3 strony wywiadu) i wysyła drogą mailową bez mojego ponaglenia. Pacjent otrzymuje odpowiedź na wypełnione raporty w przeciągu 48 h należących do dni roboczych, ewentualne modyfikacje jadłospisu w razie potrzeby i ewentualne dodatkowe wskazówki. Pacjent może otrzymać również dodatkowe pytania doprecyzowujące reakcje na proponowany jadłospis, samopoczucie i inne elementy ustalone jako cel współpracy żywieniowej. Opóźnienia w wysłaniu raportu skutkują ograniczeniem możliwości pomocy z mojej strony. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że współpraca trwa miesiąc i raporty wysyłane z opóźnieniem nie przedłużą czasu trwania współpracy.
- ZMIANA POSIŁKÓW. Pacjent ma możliwość poprosić o bezkosztową wymianę dwóch posiłków w trakcie współpracy. Trzecia i każda kolejna prośba o całkowitą zmianę posiłku to koszt 20zł/posiłek.
- PODSUMOWANIE WSPÓŁPRACY. Po pełnym miesiącu współpracy po wysłaniu czwartego raportu przez pacjenta drogą mailową wysyłam zalecenia dot. aktualnie stosowanej suplementacji, a także ogólne, skrótowe, 1-2 zdaniowe rekomendacje dot. dalszego postępowania żywieniowego. Pacjent ma możliwość zadania po raz ostatni nielimitowanej liczby pytań. Odpowiedzi zostaną przesłane w przeciągu 48 h należących do dni roboczych.
- PRZEDŁUŻENIE WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość przedłużenia współpracy po 1 miesiącu współpracy wybierając dowolny pakiet. O chęci przedłużenia współpracy powinien poinformować w trakcie trzeciego lub czwartego tygodnia bieżącej współpracy drogą mailową.
- BRAK KONTAKTU PO ZAKUPIE. Dietetyk podejmuje 2 próby kontaktu w celu ustalenia szczegółów dot. współpracy w przeciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odpowiedzi po drugiej wiadomości współpraca uważana jest za zrealizowaną, a pieniądze nie są zwracane.
REGULAMIN JADŁOSPISU NA 7 DNI, WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC (INDYWIDUALNY, DLA PARY)
- ZAPIS. Zapis na jadłospis na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc odbywa się poprzez zakup jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- USTALENIE TERMINU. Termin konsultacji online w ramach jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc zostanie ustalony po zakupie jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc drogą mailową.
- WSTĘPNA REZERWACJA TERMINU. Istnieje możliwość wstępnej rezerwacji terminu konsultacji do współpracy przed zakupem poprzez skontaktowanie się drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com, wiadomość prywatną poprzez Instagram https://www.instagram.com/analitykadietetyczna/ lub wiadomość prywatną poprzez fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/AnalitykaDietetyczna/ .
- ANULOWANIE WSTĘPNEJ REZERWACJI. Wstępna rezerwacja terminu konsultacji online zostaje anulowana w przypadku braku zakupienia jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc i wpłynięcia środków na min. 5 dni przed ustaloną datą wstępnej rezerwacji terminu konsultacji.
- MOŻLIWE TERMINY KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC. Konsultacje online odbywają się w poniedziałki, wtorki i czwartki. Konsultacja odbywa się w ciągu 15 dni roboczych od momentu zakupu jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc w sklepie.
- MOŻLIWE GODZINY KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC. Konsultacje odbywają się w godzinach 8:00-19:00. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość ustalenia godziny konsultacji w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu.
- ZMIANA TERMINU KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC. Istnieje możliwość zmiany terminu konsultacji najpóźniej na 24h przed terminem konsultacji. W przypadku chęci zmiany terminu właściwy termin zostanie ustalony w przeciągu 30 dni roboczych. Zmiana terminu poniżej 24h od ustalonej daty i godziny konsultacji nie jest możliwa. Chęć zmiany terminu należy zgłosić drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com.
- PRZYGOTOWANIE DO KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC. Za przygotowanie do konsultacji uznaje się przesłanie wypełnionego elektronicznie wywiadu otrzymanego po zakupie jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc na adres e-mail na min. 24 h przed terminem konsultacji. Do przesyłanego wypełnionego wywiadu można (nie jest to obowiązkowe) dołączyć wyniki badań krwi, moczu, kału, inne badania i testy, zalecenia lekarskie pozbawione danych wrażliwych tj. PESEL, data urodzenia. Brak przygotowania do konsultacji, tj. brak przesłania wywiadu skutkuje koniecznością zmiany terminu konsultacji do jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc. Przesłane dokumenty przez Instagram, Facebook i w inny sposób, niż na adres e-mail nie są analizowane. Zmiana terminu z powodu braku przygotowania do konsultacji oznacza, że termin konsultacji zostanie ustalony w przeciągu 30 dni roboczych.
- KOMUNIKATOR DO KONSULTACJI. Konsultacja do jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc odbywa się za pomocą darmowej aplikacji Google Meet. Po zakupie i mailowym ustaleniu dogodnego terminu na adres e-mail użyty podczas zamówienia zostanie przesłane zaproszenie do konsultacji poprzez Google Meet. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość odbycia konsultacji za pomocą aplikacji Skype, WhatsApp lub zwykłej rozmowy telefonicznej (bez wideo) po wcześniejszym ustaleniu.
- ZMIANA FORMY KONSULTACJI. Konsultacja do jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc może odbyć się w formie stacjonarnej w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym ustaleniu. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że czas oczekiwania na termin konsultacji stacjonarnej może wynosić 30 dni roboczych i tym samym opóźni rozpoczęcie współpracy. Konsultacja stacjonarna może odbyć się tylko w środy w godzinach 15:00-21:30 pod warunkiem dostępności terminu. Nie ma możliwości odbycia konsultacji stacjonarnej w inny dzień tygodnia.
- DEFINICJA KONSULTACJI. Konsultacja do jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc jest jednorazową analizą sposobu żywienia, objawów, stosowanej do tej pory strategii żywieniowej w chorobie i/lub sporcie, stylu życia, aktywności fizycznej suplementacji z uwzględnieniem wyników badań krwi, moczu, kału oraz dodatkowych badań (jeśli zostaną przedstawione). Konsultacja ma za zadanie doprecyzować odpowiedzi zawarte w wywiadzie. Pacjent może zadać nieograniczoną liczbę pytań w trakcie konsultacji.
- PRZED KONSULTACJĄ W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC. Przed konsultacją nie udzielam porad, nie omawiam przesłanego wcześniej wywiadu, stylu życia, nie doradzam w kwestii zalecanych badań, nie oceniam badań. Cała analiza zostanie przedstawiona w trakcie ustalonego terminu konsultacji. W razie problemów technicznych z wywiadem proszę niezwłocznie skontaktować się mailowo.
- CZAS KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI – WSPÓŁPRACA ONLINE 1 MIESIĄC. Konsultacja jest jednorazowa i trwa do 60 minut. W przypadku spóźnienia pacjenta konsultacja nie ulega przedłużeniu o czas spóźnienia, ani nie ma możliwości wykorzystania skróconego czasu z winy pacjenta w terminie późniejszym.
- CZAS OCZEKIWANIA PO KONSULTACJI NA OTRZYMANIE JADŁOSPISU NA 7 DNI ORAZ ZALECEŃ. Czas oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych. Jadłospis na 7 dni wraz z zaleceniami, tabelą zamienników i przewodnikiem po jadłospisie zostaje przesłany drogą mailową w formacie PDF do 10 dni roboczych licząc od daty zrealizowanej konsultacji w ramach jadłospisu na 7 dni – współpraca online 1 miesiąc.
- POCZĄTEK WSPÓŁPRACY. Jadłospis należy rozpocząć stosować w ciągu 10 dni od momentu otrzymania jadłospisu drogą mailową. Od momentu rozpoczęcia stosowania jadłospisu rozpoczyna się 1-miesięczna opieka i współpraca. W przypadku rozpoczęcia w terminie późniejszym, tj. po 10 dniach czas trwania opieki i współpracy ulega skróceniu o każdy dzień opóźnienia. Jeżeli moment rozpoczęcia stosowania jadłospisu rozpocznie się po 30 dniach od dnia otrzymania jadłospisu traci się możliwość opieki, współpracy i dalszego kontaktu. W takiej sytuacji możliwe jest uzyskanie opieki, współpracy i kontaktu za dodatkową, indywidualnie ustalaną opłatą.
- MIESIĄC WSPÓŁPRACY. Miesiąc współpracy rozpoczyna się w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania jadłospisu. Każde opóźnienie rozpoczęcia stosowania jadłospisu skraca czas opieki. Współpraca odbywa się drogą mailową oraz za pomocą czatu w aplikacji, do której zostaje przesłany dostęp. Podczas współpracy nie wykorzystuje się innych form kontaktu. tj. nie korzysta się z rozmów poprzez Instagram, Messenger, WhatsApp, telefonu i innych.
- ZAWIESZENIE WSPÓŁPRACY. Pacjent nie ma możliwości zawieszenia współpracy ani przesunięcia początku współpracy online 1 miesiąc. Początek współpracy jest sztywną datą, a współpraca jest opieką dietetyczną ciągłą, w trakcie której nie ma możliwości zawieszenia, przesunięcia na później czy podzielenia jej na części.
- PYTANIA PO OTRZYMANIU JADŁOSPISU, ZALECEŃ. Po otrzymaniu jadłospisu i zaleceń pacjent ma możliwość wysłania dowolnej ilości pytań do informacji zawartych w przesłanych plikach bezpośrednio po otrzymaniu jak w trakcie całego miesiąca współpracy. Nie odpowiadam na pytania przesłane drogą SMS, poprzez Instagrama, Facebooka czy inny komunikator. Do zadawania pytań do jadłospisu, zaleceń, współpracy służy tylko i wyłącznie mail.
- PYTANIA W TRAKCIE 1-MIESIĘCZNEJ WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość zadania nielimitowanej liczby pytań w trakcie współpracy drogą mailową. Odpowiedzi na zadawane pytania pojawią się w ciągu 48 h należących do dni roboczych. Nie odpowiadam na pytania w soboty i niedziele.
- WSPÓŁPRACA. Po pełnym tygodniu oraz następnych dwóch, trzech, czterech pacjent wypełnia raport (pierwsze 3 strony wywiadu) i wysyła drogą mailową bez mojego ponaglenia. Pacjent otrzymuje odpowiedź na wypełnione raporty w przeciągu 48 h należących do dni roboczych, ewentualne modyfikacje jadłospisu w razie potrzeby i ewentualne dodatkowe wskazówki. Pacjent może otrzymać również dodatkowe pytania doprecyzowujące reakcje na proponowany jadłospis, samopoczucie i inne elementy ustalone jako cel współpracy żywieniowej. Opóźnienia w wysłaniu raportu skutkują ograniczeniem możliwości pomocy z mojej strony. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że współpraca trwa miesiąc i raporty wysyłane z opóźnieniem nie przedłużą czasu trwania współpracy.
- ZMIANA POSIŁKÓW. Pacjent ma możliwość poprosić o bezkosztową wymianę dwóch posiłków w trakcie współpracy. Trzecia i każda kolejna prośba o całkowitą zmianę posiłku to koszt 20zł/posiłek.
- PODSUMOWANIE WSPÓŁPRACY. Po pełnym miesiącu współpracy po wysłaniu czwartego raportu przez pacjenta drogą mailową wysyłam zalecenia dot. aktualnie stosowanej suplementacji, a także ogólne, skrótowe, 1-2 zdaniowe rekomendacje dot. dalszego postępowania żywieniowego. Pacjent ma możliwość zadania po raz ostatni nielimitowanej liczby pytań. Odpowiedzi zostaną przesłane w przeciągu 48 h należących do dni roboczych.
- PRZEDŁUŻENIE WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość przedłużenia współpracy po 1 miesiącu współpracy wybierając dowolny pakiet. O chęci przedłużenia współpracy powinien poinformować w trakcie trzeciego lub czwartego tygodnia bieżącej współpracy drogą mailową.
- BRAK KONTAKTU PO ZAKUPIE. Dietetyk podejmuje 2 próby kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji w przeciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odpowiedzi po drugiej wiadomości konsultacja i współpraca uważana są za zrealizowane, a pieniądze nie są zwracane.
REGULAMIN JADŁOSPISU NA 7 DNI X 3, WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE (INDYWIDUALNY, DLA PARY)
- ZAPIS. Zapis na jadłospis na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące odbywa się poprzez zakup jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- KONSULTACJE W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. W ramach 3-miesięcznej współpracy pacjent otrzymuje 1 konsultację online przed rozpoczęciem współpracy. Konsultacja trwa do 60 minut zarówno w przypadku współpracy indywidualnej jak i dla pary. Konsultacja dla pary jest wspólna, a więc podczas rozmowy wymagana jest obecność dwóch osób.
- USTALENIE TERMINU. Termin konsultacji online zostanie ustalony po zakupie jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące drogą mailową
- WSTĘPNA REZERWACJA TERMINU. Istnieje możliwość wstępnej rezerwacji terminu konsultacji do współpracy przed zakupem poprzez skontaktowanie się drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com, wiadomość prywatną poprzez Instagram https://www.instagram.com/analitykadietetyczna/ lub wiadomość prywatną poprzez fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/AnalitykaDietetyczna/ .
- ANULOWANIE WSTĘPNEJ REZERWACJI. Wstępna rezerwacja terminu konsultacji online zostaje anulowana w przypadku braku zakupienia jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące i wpłynięcia środków na min. 5 dni przed ustaloną datą wstępnej rezerwacji terminu konsultacji.
- MOŻLIWE TERMINY PIERWSZEJ KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Konsultacje online odbywają się w poniedziałki, wtorki i czwartki. Konsultacja odbywa się w ciągu 15 dni roboczych od momentu zakupu jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące w sklepie.
- MOŻLIWE GODZINY PIERWSZEJ KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Konsultacje odbywają się w godzinach 8:00-19:00. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość ustalenia godziny konsultacji w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu.
- ZMIANA TERMINU PIERWSZEJ KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Istnieje możliwość zmiany terminu konsultacji najpóźniej na 24h przed terminem konsultacji. W przypadku chęci zmiany terminu właściwy termin zostanie ustalony w przeciągu 30 dni roboczych. Zmiana terminu poniżej 24h od ustalonej daty i godziny konsultacji nie jest możliwa. Chęć zmiany terminu należy zgłosić drogą mailową: analitykadietetyczna@gmail.com.
- PRZYGOTOWANIE DO PIERWSZEJ KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Za przygotowanie do konsultacji uznaje się przesłanie wypełnionego elektronicznie wywiadu otrzymanego po zakupie jadłospisu jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące na adres e-mail na min. 24 h przed terminem konsultacji. Do przesyłanego wypełnionego wywiadu można (nie jest to obowiązkowe) dołączyć wyniki badań krwi, moczu, kału, inne badania i testy, zalecenia lekarskie pozbawione danych wrażliwych tj. PESEL, data urodzenia. Brak przygotowania do konsultacji, tj. brak przesłania wywiadu skutkuje koniecznością zmiany terminu konsultacji do jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące. Przesłane dokumenty przez Instagram, Facebook i w inny sposób, niż na adres e-mail nie są analizowane. Zmiana terminu z powodu braku przygotowania do konsultacji oznacza, że termin konsultacji zostanie ustalony w przeciągu 30 dni roboczych.
- KOMUNIKATOR DO KONSULTACJI. Konsultacja odbywa się za pomocą darmowej aplikacji Google Meet. Po zakupie i mailowym ustaleniu dogodnego terminu na adres e-mail użyty podczas zamówienia zostanie przesłane zaproszenie do konsultacji poprzez Google Meet. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość odbycia konsultacji za pomocą aplikacji Skype, WhatsApp lub zwykłej rozmowy telefonicznej (bez wideo) po wcześniejszym ustaleniu.
- ZMIANA FORMY KONSULTACJI. Konsultacja do jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące może odbyć się w formie stacjonarnej w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym ustaleniu. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że czas oczekiwania na termin konsultacji stacjonarnej może wynosić 30 dni roboczych i tym samym opóźni rozpoczęcie współpracy. Konsultacja stacjonarna może odbyć się tylko w środy w godzinach 15:00-21:30 pod warunkiem dostępności terminu. Nie ma możliwości odbycia konsultacji stacjonarnej w inny dzień tygodnia.
- DEFINICJA KONSULTACJI. Konsultacja do jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące jest jednorazową analizą sposobu żywienia, objawów, stosowanej do tej pory strategii żywieniowej w chorobie i/lub sporcie, stylu życia, aktywności fizycznej suplementacji z uwzględnieniem wyników badań krwi, moczu, kału oraz dodatkowych badań (jeśli zostaną przedstawione). Konsultacja ma za zadanie doprecyzować odpowiedzi zawarte w wywiadzie. Pacjent może zadać nieograniczoną liczbę pytań w trakcie konsultacji.
- PRZED KONSULTACJĄ W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Przed konsultacją nie udzielam porad, nie omawiam przesłanego wcześniej wywiadu, stylu życia, nie doradzam w kwestii zalecanych badań, nie oceniam badań. Cała analiza zostanie przedstawiona w trakcie ustalonego terminu konsultacji. W razie problemów technicznych z wywiadem proszę niezwłocznie skontaktować się mailowo.
- CZAS KONSULTACJI W RAMACH JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Pierwsza konsultacja jest jednorazowa i trwa do 60 minut – dla jednej osoby jak i dla pary przy obecności dwóch osób. W przypadku spóźnienia pacjenta konsultacja nie ulega przedłużeniu o czas spóźnienia, ani nie ma możliwości wykorzystania skróconego czasu z winy pacjenta w terminie późniejszym.
- CZAS OCZEKIWANIA PO KONSULTACJI NA OTRZYMANIE JADŁOSPISU NA 7 DNI x 3 – WSPÓŁPRACA ONLINE 3 MIESIĄCE. Czas oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych. Jadłospis na 7 dni wraz z zaleceniami, tabelą zamienników i przewodnikiem po jadłospisie zostaje przesłany drogą mailową w formacie PDF do 10 dni roboczych licząc od daty zrealizowanej konsultacji w ramach jadłospisu na 7 dni x 3 – współpraca online 3 miesiące.
- POCZĄTEK WSPÓŁPRACY. Jadłospis należy rozpocząć stosować w ciągu 10 dni od momentu otrzymania jadłospisu drogą mailową. Od momentu rozpoczęcia stosowania jadłospisu rozpoczyna się 1-miesięczna opieka i współpraca. W przypadku rozpoczęcia w terminie późniejszym, tj. po 10 dniach czas trwania opieki i współpracy ulega skróceniu o każdy dzień opóźnienia. Jeżeli moment rozpoczęcia stosowania jadłospisu rozpocznie się po 30 dniach od dnia otrzymania jadłospisu traci się możliwość opieki, współpracy i dalszego kontaktu. W takiej sytuacji możliwe jest uzyskanie opieki, współpracy i kontaktu za dodatkową, indywidualnie ustalaną opłatą.
- 3 MIESIĄCE WSPÓŁPRACY. 3-miesiące współpracy rozpoczynają się w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania pierwszego jadłospisu. Każde opóźnienie rozpoczęcia stosowania jadłospisu skraca czas opieki. Współpraca odbywa się drogą mailową oraz za pomocą czatu w aplikacji, do której zostaje przesłany dostęp. Podczas współpracy nie wykorzystuje się innych form kontaktu. tj. nie korzysta się z rozmów poprzez Instagram, Messenger, WhatsApp, telefonu i innych.
- ZAWIESZENIE WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość jednorazowego zawieszenia współpracy w trakcie 3 miesięcy na maksymalny okres 2 tygodni. Nie ma możliwości zawieszenia na okres dłuższy, niż 2 tygodnia, przesunięcia rozpoczęcia współpracy na później czy podzielenia jej na części. Chęć zawieszenia współpracy należy zgłosić drogą mailową.
- BRAK KONTAKTU ZE STRONY PACJENTA. Po rozpoczęciu 3-miesięcznej współpracy rozpoczyna się 3-miesięczna opieka dietetyczna z dopuszczalnym zawieszeniem współpracy na maksymalnie 2 tygodnie. W przypadku braku kontaktu ze strony pacjenta przez okres 3 miesięcy pacjent traci prawo do otrzymania drugiego i trzeciego jadłospisu. Pacjentowi nie przysługuje zwrot środków za niezrealizowaną przez pacjenta współpracę oraz brak drugiego i trzeciego jadłospisu.
- PYTANIA PO OTRZYMANIU JADŁOSPISU, ZALECEŃ. Każdorazowo po otrzymaniu jadłospisu i zaleceń pacjent ma możliwość wysłania dowolnej ilości pytań do informacji zawartych w przesłanych plikach bezpośrednio po otrzymaniu jak w trakcie całych 3 miesięcy współpracy. Nie odpowiadam na pytania przesłane drogą SMS, poprzez Instagrama, Facebooka czy inny komunikator. Do zadawania pytań do jadłospisu, zaleceń, współpracy służy tylko i wyłącznie mail oraz czat udostępniony w aplikacji.
- PYTANIA W TRAKCIE 3-MIESIĘCZNEJ WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość zadania nielimitowanej liczby pytań w trakcie współpracy drogą mailową. Odpowiedzi na zadawane pytania pojawią się w ciągu 48 h należących do dni roboczych. Nie odpowiadam na pytania w soboty i niedziele.
- WSPÓŁPRACA. W każdym miesiącu z trzech miesięcy współpracy po pełnym tygodniu oraz następnych dwóch, trzech, czterech pacjent wypełnia raport (pierwsze 3 strony wywiadu) i wysyła drogą mailową bez mojego ponaglenia. Pacjent otrzymuje odpowiedź na wypełnione raporty w przeciągu 48 h należących do dni roboczych, ewentualne modyfikacje jadłospisu w razie potrzeby i ewentualne dodatkowe wskazówki. Pacjent może otrzymać również dodatkowe pytania doprecyzowujące reakcje na proponowany jadłospis, samopoczucie i inne elementy ustalone jako cel współpracy żywieniowej. Opóźnienia w wysłaniu raportu skutkują ograniczeniem możliwości pomocy z mojej strony. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że współpraca trwa 3 miesiące, a raporty wysyłane z opóźnieniem nie przedłużają czasu trwania współpracy.
- ZMIANA POSIŁKÓW. Pacjent ma możliwość poprosić o bezkosztową wymianę dwóch posiłków w każdym jadłospisie w trakcie współpracy. Trzecia i każda kolejna prośba dot. tego samego jadłospisu o całkowitą zmianę posiłku to koszt 20zł/posiłek.
- PODSUMOWANIE WSPÓŁPRACY. Po 3 miesiącach współpracy po wysłaniu czwartego raportu przez pacjenta drogą mailową wysyłam zalecenia dot. aktualnie stosowanej suplementacji, a także ogólne, skrótowe, 1-2 zdaniowe rekomendacje dot. dalszego postępowania żywieniowego. Pacjent ma możliwość zadania po raz ostatni nielimitowanej liczby pytań. Odpowiedzi zostaną przesłane w przeciągu 48 h należących do dni roboczych.
- PRZEDŁUŻENIE WSPÓŁPRACY. Pacjent ma możliwość przedłużenia współpracy po 3 miesiącach współpracy wybierając dowolny pakiet. O chęci przedłużenia współpracy powinien poinformować w trakcie ostatniego, trzeciego miesiąca współpracy w ramach bieżącej współpracy drogą mailową.
- BRAK KONTAKTU PO ZAKUPIE. Dietetyk podejmuje 2 próby kontaktu w celu ustalenia terminu konsultacji w przeciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku braku odpowiedzi po drugiej wiadomości konsultacja i współpraca uważana są za zrealizowane, a pieniądze nie są zwracane.
REGULAMIN SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ (DLA BYŁYCH PACJENTÓW)
- ZAPIS. Zapis do subskrypcji przepisów i dostępu do własnych jadłospisów w aplikacji mobilnej AvoDiet odbywa się poprzez zakup produktu w sklepie znajdującym się na stronie www.analitykadietetyczna.pl.
- BYŁY PACJENT. Z subskrypcji przepisów i dostępu do własnych jadłospisów w aplikacji mobilnej może skorzystać tylko i wyłącznie były pacjent Analityki Dietetycznej, który otrzymał minimum 1 jadłospis indywidualny.
- SUBSKRYPCJA PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET zawiera dostęp w bezpłatnej aplikacji mobilnej AvoDiet do otrzymanych jadłospisów w 2023, 2024 i 2025 roku oraz subskrypcję kilkuset przepisów o sprecyzowanej kaloryczności w bazie AvoDiet do samodzielnego wyszukiwania posiłków. Subskrypcja przepisów i dostęp do własnych jadłospisów pozwala na dowolne wybieranie z listy posiłków i komponowanie własnego jadłospisu z kontrolą makroskładników i kilokalorii. W aplikacji znajduje się interaktywna lista zakupów na podstawie zaplanowanych przez pacjenta posiłków oraz dopisanych produktów w sposób ręczny. Pacjent ma możliwość samodzielnego prowadzenia monitoringu zmiany masy ciała i obwodów w aplikacji poprzez regularne uzupełnianie danych. Pacjent może tworzyć własne potrawy z pojedynczych produktów, skanować gotowe produkty lub wybierać z bazy przepisów, dostosowując jadłospis do siebie.
- PO ZAKUPIE. Po zakupie otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o podanie niezbędnych danych do dostępu do aplikacji: adres-email, który będzie przypisany do aplikacji, dokładną datę urodzenia.
- CZAS TRWANIA SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET. W zależności od wyboru pacjent ma możliwość zakupu produktu na 1 miesiąc lub 3 miesiące licząc od daty zakupu produktu.
- CZAS OCZEKIWANIA NA URUCHOMIENIE SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET. Czas oczekiwania wynosi do 2 dni roboczych.
- WIDOCZNOŚĆ JADŁOSPISU W APLIKACJI. W aplikacji AvoDiet pacjent otrzymuje dostęp do wszystkich jadłospisów w zakładce Jadłospisy (podgląd wszystkich jadłospisów), natomiast w dzienniczku widoczny jest ostatni otrzymany jadłospis lub inny, wskazany przez pacjenta przez cały czas trwania subskrypcji i dostępów lub na krótszy czas na prośbę pacjenta.
- KONTAKT Z DIETETYKIEM W TRAKCIE TRWANIA SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET – BEZ OPIEKI. W trakcie trwania dostępu pacjent ma możliwość zadania 3 pytań miesięcznie poprzez aplikację AvoDiet dot. dietetyki, stosowanych diet. Kontakt nie jest nieograniczony. Kontakt nie obejmuje doradztwa w zakresie kompleksowej suplementacji, interpretacji wyników badań, modyfikacji dotychczas otrzymanych jadłospisów, ułożenia nowego jadłospisu.
- KONTAKT Z DIETETYKIEM W TRAKCIE TRWANIA SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘP DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET – Z OPIEKĄ. W trakcie trwania dostępu pacjent ma możliwość nieograniczonego zadawania pytań przez aplikację AvoDiet dot. dietetyki, stosowanych diet. Kontakt nie jest nieograniczony. Kontakt obejmuje raporty co tydzień (jak do tej pory), doradztwo w zakresie kompleksowej suplementacji, interpretacji wyników badań. Kontakt nie obejmuje modyfikacji dotychczas otrzymanych jadłospisów, ułożenia nowego jadłospisu.
- ZAWIESZENIE SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘPU DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET. Pacjent nie ma możliwości zawieszenia czasu trwania subskrypcji i dostępu, podzielenia okresów korzystania na kilka.
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI PRZEPISÓW I DOSTĘPU DO WŁASNYCH JADŁOSPISÓW W APLIKACJI MOBILNEJ AVODIET. Pacjent ma możliwość przedłużenia wykupując subskrypcję i dostęp kolejny raz przez stronę.
- INSTRUKCJA OBSŁUGI APLIKACJI. Pacjent ma nieograniczony dostęp do instrukcji obsługi aplikacji w serwisie wiki.avodiet.pl