Jak mierzyć efekty diety bez użycia wagi?

ARCHIWUM
Jak mierzyć efekty diety bez użycia wagi?

Copy of Copy of 10

Jeśli masa ciała NIE JEST dobrym wyznacznikiem efektów diety, to czym się sugerować?
 
Jak mierzyć te efekty? Skorzystajcie z poniższych wskazówek.
 
➡️ Masz więcej energii, samopoczucie się poprawia, masz ochotę częściej się uśmiechać.
➡️ Obwody ciała zmieniają się w pożądanym kierunku – może czas skrócić pasek od spodni, bo jest za luźny?
➡️ Trawienie ulega poprawie. Regularnie się wypróżniasz, wzdęcia ustępują, brzuch przestaje boleć.
➡️ Odczuwasz wzrost libido i wreszcie pojawia się ochotę na seks
➡️ Spodnie są za luźne/za ciasne (w zależności od celu) i pupa/biceps/jakakolwiek inna część ciała wygląda lepiej, niż ostatnio.
➡️ Widzisz w lustrze, że wyglądasz LEPIEJ, a ciało staje się bardziej apetyczne i jędrne.
➡️ Jesteś bardziej pewna/y siebie i nie boisz się zapytać o nieznane ćwiczenie, skorzystać z pomocy trenera, czy ćwiczyć obok innych ludzi.
➡️ Poprawiają się wyniki sportowe – dźwigasz więcej, jesteś bardziej elastyczny, biegasz szybciej, męczysz się o wiele później, niż zanim zaczęłaś/eś dbać o dietę.
➡️ Przestajesz nałogowo myśleć o jedzeniu i odzyskujesz zdrową relację z żywieniem. Nie odmawiasz sobie wszystkiego, by za tydzień “nagrodzić” się niepotrzebną i zbyt dużą nadwyżką kalorii, które ZNIWECZĄ efekty diety. Umiesz cieszyć się jedzeniem. Jedzenie przestaje być najważniejszą rzeczą w życiu.
➡️ Lepiej śpisz i budzisz się wypoczęta/y, z energią do działania.