Kiedy warto zdecydować się na dietę z wyższym udziałem węglowodanów?

ARCHIWUM
Kiedy warto zdecydować się na dietę z wyższym udziałem węglowodanów?

pancakes-2291908_1920

Kiedy warto zdecydować się na dietę z wyższym udziałem węglowodanów?
NIE BIORĘ POD UWAGĘ stanu zdrowia. Dodatkowo, jeśli jesteś tylko za low carb, to przestań czytać i nie marnuj swojego czasu 😉
To kiedy?
 Gdy lubisz węglowodany – ryż, kasze, pieczywo, owoce, makarony, etc. Preferencje są ważne!
 Gdy chcesz ograniczyć mięso w diecie.
 Gdy jesteś znudzony dietą low carb i ciągłym bazowaniem na tluszczach i białku.
 Gdy dieta low carb nie przyniosła do tej pory zadowalających efektów sylwetkowych.
 Gdy lubisz jeść duże objętościowo posiłki i duży talerz obiadowy musi być pełny po brzegi.
 Gdy nie wyobrażasz sobie życia bez pieczywa.
 Gdy kochasz naleśniki, owsianki, pierogi, gofry, zapiekanki makaronowe, burgery (burger bez bułki to nie burger i przestańcie tak nazywać mięso z warzywami).
 Gdy latem zjadasz truskawki kilogramami.
 Gdy planujesz zwiększyć swoją aktywność, a do tej pory JUŻ odczuwałeś brak paliwa w czasie treningu.
 Gdy masz ograniczony budżet, bo węglowodany są po prostu tanie – 1kg ziemniaków 2 zł, bochenek chleba żytniego 3 zł, 1kg bananów 7 zł.
 Gdy masz na głowie przeprowadzkę i dużo łatwiej jest wtedy chwycić w całym chaosie za owoce czy pieczywo.
 Gdy zmieniłeś środek transportu do pracy/szkoły z samochodu na rower i jesteś bardziej aktywny w ciągu dnia.
 Gdy posiłek bez węglowodanów nie daje Ci pełnej satysfakcji (“jeszcze coś bym zjadł…”).
 Gdy nie jesteś syty po posiłkach bez węglowodanów pomimo dużej ilości błonnika i białka (“jestem głodny”).
 Gdy chcesz spróbować czegoś nowego.

Oczywiście to nie wszystko i zanim napiszesz, że “dieta high carb na mnie nie dziala”…to wiedz, że uważam tak samo jak Ty, że dieta high carb nie jest dla każdego.