Roślinne źródła Omega-3

ARCHIWUM

omega-3-6.jpg

Wiele się mówi o korzyściach płynących z kwasów tłuszczowych omega-3. Być może Twój lekarz podpowiedział Ci, że należy zwiększyć ich spożycie.

Jeśli zamierzasz wziąć rady do serca, pamiętaj, że możesz pozyskiwać te kwasy z wielu naturalnych źródeł, a suplementacja nie jest czasem konieczna. Nie bądźmy jednak pełni nadziei, że znajdziemy dobry produkt na targu z żywnością i zniwelujemy w dwie minuty deficyt omegi-3. W wielu przypadkach olej rybi wysokiej jakości to absolutny must-have wśród suplementów wdrożonej dietoterapii. Znów muszę podkreślić, jak bardzo jakość żywienia w polskich uległa obniżeniu. Masowe produkcje wszystkich zbóż, kształtne jabłuszka o tych samych wymiarach, kolorze i długości ogonka, świecące skórki cytryn w sklepach, różowolandrynkowy łosoś pseudonorweski, a nawet wysokozmineralizowana woda w plastiku z BPA… Koniec tych przykładów, jakość spadła, witamin coraz mniej i trzeba zacząć myśleć rozsądnie, jak żyć, jeść w miarę dobrze i nie zwariować. Zwłaszcza, że do myślenia potrzebujemy tłuszczu, w tym omegi-3.

To gdzie znajdziemy naturalne źródła omega-3 w roślinach?
Czytaj dalej: KLIK

Źródło zdjęcia: cleaneaters

Posted by
Analityka dietetyczna